Kapellskär....Grisslehamn.....Västerås....hem....

 
 
                                      Måndag morgon.....
 
 
 
 
 
 
                                    Vilket väder vi har haft denna vecka................
 
 
 
 
 
 
                                  Kapellskär......
 
 
 
 
 
                             Framför datorn................
 
 
 
 
 
                           Jodå det har blivit några dopp.....
 
 
 
 
 
                                Båttur till Åland....................
 
 
 
 
 
                                   Badat i poolen med Loui..............
 
 
 
 
 
                                   Korvgrillning utanför husbilen........
 
 
 
 
 
                                   Glass paus framför datorn i värmen...............
 
 
 
 
 
                                Vår nya lilla hörna utanför växthuset............
 
 
 
 
 
                               Skönt att ta en kall öl i skuggan.............
 
 
 
 
 
                                   1:a sommarmånaden har vi kommit in i ...............
 
 
                                    I eftermiddag kommer Loui och Leia då ska
 
                                    jag bjuda på potatismos och fiskpinnar....jag
 
                                    har gamla potatis som jag behöver göra av med...
 
                                    men nu ska jag göra Dansk remouladsås......
 
 
                                    Ha en bra dag...............
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0