Tisdag..................

 
 
 
                                         Hej det är tisdag.....i går gjorde jag
 
                                         köttbullar på 1 1/2 kg färs.........gott...
 
 
 
 
 
                                Fick Dinkel mjöl av Erik och Jennifer
 
                                det är svårt att hinna med att baka med
 
                                två små kottar.......jag bakade två olika
 
                                sorters bröd.....limpor med bara dinkel mjöl
 
                                och de andra med en blandning av dinkel
 
                                och vetemjöl.......
 
 
 
 
 
                                     Hade kokta kalla potatis över så det
 
                                     blev litte "uppstekt " till lunch.................
 
 
 
 
 
                                  En laddning plättar till Loui.....som jag har
 
                                  varit barnvakt åt i dag.....eftersom Goe är
 
                                  lite förkyld så åkte jag ner och var hos honom
 
                                  och i morgon ska vi åka in till stan och hämta
 
                                  Ella och Theo från skolan...........Nu har en
 
                                  ny omgång med Filip och Fredrik kört igång
 
                                  så nu blir det sena kvällar igen........................
 
 
 
 
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0