kalas och ångtvätt av köket......

 
 
 
                                       Hej det är måndag.........
 
                                       liten fin Ella som äter tårta......
 
 
 
 
 
 
                            Stora fina Ella som fyller 10 år och
 
                            äter även här tårta........................
 
 
 
 
 
 
                                  Lilla fina Loui äter här kanelbullar och
 
                                  sedan åt även han tårta..........................
 
 
 
 
 
 
                                       Här tar Loui selfi på oss....haha.....
 
 
                                       Full rulle på kalaset......vi åt olika 
 
                                       pajer och så blev det bullar och 
 
                                       tårta................och paket öppning...
 
 
 
 
 
 
                                    För många år sedan köpte jag en ångapparat
 
                                    den skulle jag ha till kläder och gardiner
 
                                    men det tyckte jag var så krånligt...........
 
                                    men i natt vaknade jag och kom på att
 
                                    jag kanske kan köra med ånga på mina 
 
                                    köksskåp med alla glasrutor......och jag 
 
                                    provade och jäklar vad bra det blev....jag
 
                                    ångade hela köket och torkade efter med
 
                                    mirakeltrasor.....nu skiner hela köket och
 
                                    även kyl och frys ...spis och mikron som
 
                                    även blev så ren invändigt......jag behövde
 
                                    inte gno alls....det bara "rann" av............
 
                                    jag är så nöjd......det blir att använda den
 
                                    till mera nu när jag har provat.....fönster
 
                                    kanske.............
 
 
                                   Ha en bra kväll.................
 
 
 
 
 
                                       
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0