Bakning ...mat.....och stan.....

 
 
 
                                         Hej det är onsdag.....och i dag har
 
                                         jag hunnit med mycket tycker jag........
 
 
                                        Jag började med att stryka upp en 
 
                                         stor tvätt......sedan körde jag igång
 
                                         med att baka kakor efter Maddes 
 
                                         recept på instagram........................
 
                                         plätt bakelser heter dom....
 
 
 
 
 
 
                                       När de kom ut ur ugnen skulle de böjas
 
                                       över något......jag tog ett vp-rör...............
 
 
 
 
 
 
                                       Tydligen ett gammalt recept för Goe
 
                                        hade  ätit dom när han var liten....
 
 
 
 
 
 
                                        Sedan stuvade jag morötter och 
 
                                        stekte salsiccia.........som vi åt innan
 
                                         vi drog in till stan för att hämta Theo
 
                                         och Ella från skolan..........
 
 
 
 
 
 
                                        I kväll när vi kom hem så gjorde vi
 
                                        varsin varm macka....................
 
 
 
 
 
 
                                    Kolla in stilen på denna goding......här
 
                                    tittar han på något program på tv:n.......
 
 
 
 
 
 
                                        Lilla Leia bryr sig inte så mycket 
 
                                        om tv:n..............
 
 
 
                                        Nu ska jag hänga upp min nystukna
 
                                        tvätt för halva sängen är full......sedan
 
                                        kryper Ludde och jag ner i sängen för
 
                                        att kolla på tv:n resten av kvällen............
 
 
 
 
                                            
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0