tisdag......

 
 
 
                                         Hej det är tisdag.....
 
 
                           I förra veckan hade vi besök av en rovfågel som
 
                           tog en duva.....mycket fjädrar blev det under fågel-
 
                            bordet...................
 
 
 
 
 
                                Jag gick in på coop en morgon när vi tog 
 
                                 promenaden med Ludde ...jag skulle köpa 
 
                                 en liter mjölk....och kom ut med ett vitkålshuvud
 
                                 och färs.....så då blev det kåldolmar......
 
 
 
 
 
                                     En kålpudding blev det också....gott......
 
 
 
 
 
                              Erik och Jennifer har förlovat sig så jag bakade
 
                              en liten kaka åt dom......................
 
 
 
 
 
                               Goe är ju alltid sugen på lite sött...så han fick
 
                                några hjärtbakelser.......................
 
 
 
 
 
                                 Lördag och söndag hade vi besök av Loui
 
                                  och Ragge............
 
 
 
 
                                 Klockan har fått en annan plats.......
 
 
 
 
 
                                 Även lampan har kommit på plats......nu 
 
                                 sitter jag och väntar på att klockan ska gå
 
                                 för jag har tid på VC kl 1315 och det är ingen
 
                                 ide att börja göra något......i morgon bitti kommer
 
                                 de stora barnbarnen och ska vara här i två dagar.....
 
 
                                Ha en bra dag.........................
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0