Påsken

 
 
 
                                                Hej på er.......
 
 
                          Påsken är över och jag har legat på soffan i två
 
                          dagar ......men nu är jag på "g" igen.......
 
 
 
 
 
                                    Här är en bild från det kalla Påsk-
 
                                    bordet....det varma hann jag aldrig
 
                                    med att ta kort på...........................
 
 
 
 
 
 
                                          Min frukost på Annandagen..........
 
 
 
 
 
                               barnen fick ett eget bord.......
 
 
 
 
 
                             Vi fick med oss svärmor som nyss
 
                              fyllt 90 år......och så jag på ett hörn.....
 
 
 
 
 
                                     Kusinmys......................
 
 
 
 
 
                                      En hög med barnbarn......................
 
 
 
 
 
                                  Loui var trött när han kom hem från Påsk-
 
                                  firandet så han kröp upp i föräldrarnas säng 
 
                                  för att ta igen sig.........................
 
 
 
 
 
                            
                                         Stora tjejen....och Ragge..................
 
 
 
 
 
 
                                       Fina söta barnbarn........
 
 
 
 
 
 
                                         Lilla Loui är en riktig spexare.......
 
 
                                      I dag blir det en tur in till Adolfsberg.....
 
 
                                       Ha en bra dag...............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0