September....................

 
 
 
                                          Hej ....vi har kommit in i September.....
 
 
 
 
 
 
                                   Theo fyllde 5 år i september förra året....
 
                                   så snart är det dags för 6 års kalas...........
 
 
 
 
 
 
                                   Jag var ute i växthuset och plockade av
 
                                    de sista röda och gula tomaterna .....och
 
                                     på dem gjorde jag tomatchutney......den 
 
                                      blev lite het men jättegod...................
 
 
 
 
 
 
                             Städat ut och kastat många tomatplantor..............
 
 
 
 
 
 
                                 Nu finns det bara några plantor med
 
                                  svarta tomater kvar.......................
 
 
 
 
 
 
                                  Goe tänkte slänga all sin chili men sedan
 
                                   ångrade han sig.........................
 
 
 
 
 
 
                                Jag har plockat in mina sommarblommor och
 
                                 pelargoner i växthuset.....
 
 
 
 
 
 
                                 Pelargoner vill ju har varmt och solsken
 
                                  och det verkar det inte var nu.....och
 
                                  kalla nätter har vi...................
 
 
 
 
 
 
                                   Ludde är med och kollar så det går 
 
                                   rätt till...........................
 
 
 
 
 
 
                                          Jag satt här ute och vilade när jag var
 
                                           färdig...........................
 
 
 
 
 
 
                               Solen sken och det var lungt och skönt.................
 
 
                                men nu har jag stängt igen .......vi får se
 
                                vad det blir för väder i morgon.................
 
 
                                 Ha en bra kväll......................
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0