Lördag.............

 
 
 
                                   God Morgon det är lördag.....
 
 
                         Min fina buganvilla blommar så fint men nu har
 
                         den fått flyttat in från växthuset in till rummet......
 
 
 
 
 
 
                                      Mycket blommor är det på den...............
 
 
 
 
 
 
                                Kolla in denna lilla godingen.....nu när jag
 
                                har frisknat till hoppas jag att vi får träffas
 
                                snart......och Theo's födelsedagspresenter
 
                                 står inslagna och klara....men just nu är
 
                                 både Ella och han sjuka i förkylningar......
 
                                 kan ni förstå att jag inte gillar hösten......
 
 
 
 
 
 
                                 Finsk korvgryta gjorde jag härom dagen................
 
 
 
 
 
 
                               En dag lagade Goe radhusbiff och det var
 
                               länge sedan vi åt det .....men det var gott...............
 
 
 
 
 
 
                                   Eftersom vi har gasflaskor i husbilen och till
 
                                   grillen...köpte Goe en gasol kamin som vi 
 
                                   ev kan använda i något rum om det blir
 
                                   strömavbrott i vinter...............
 
 
                                  Under tiden jag varit sjuk har jag tittat på serier
 
                                  på Netflix.....hela Crown och Virgin River......och
 
                                  jäklar vad bra den sista var.....5 :e säsongen kommer
 
                                  nästa år någon gång....så nu gäller det att hålla
 
                                  utsikt så jag inte missar den......
 
                                   Ha en bra lördag...............
 
 
 
 
                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0