Helgen som gått.......

 
 
 
                                     Hej......i dag är det måndag......
 
                                      I fredags eftermiddag var vi 
 
                                      inne i stan och hämtade Ella 
 
                                      och Theo från skola och förskolan
 
                                       alla var vi lite trötta så här när veckan
 
                                        är slut...........................
 
 
 
 
 
 
                                            Theo var sugen på risgrynsgröt......
 
                                             jag undrar vad han tänker på...han
 
                                             ser väldigt allvarlig ut................
 
 
 
 
 
 
                                  Goe var sugen på köttfärslimpa i lördags......
 
 
 
 
 
 
                                           Jodå...... det smakade bra.........
 
 
 
 
 
 
                                                 Lördag kväll...................
 
 
 
 
 
 
                                       I söndags blev det grillade karre skivor .....
 
 
 
 
 
 
                                      Lille Loui besöker lekparken......
 
 
 
 
 
 
                                          Glad lite kille..............💕
 
 
 
 
 
 
                                         Körsbärsträdet står i blom.............
 
 
 
 
 
 
                                   I dag har vi hållit på i växthuset hela dagen.....
 
 
 
 
 
 
                                    Köpte två hyllor på Återbruket.......
 
                                    som jag blev väldigt nöjd med...............
 
 
 
 
 
 
                                       Många krukor blev det...med tomater...chili
 
                                       och gurkor...............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                           Jag hade 10 meter tyg som jag köpt på
 
                                            rea för säkert 10 år sedan och sedan har 
 
                                            det blivit liggande.....men i går tog jag fram
 
                                            symaskinen och sydde några gardiner....
 
 
 
 
 
 
                                                  Här har jag gjort mig en liten hörna
 
                                                   där jag ska sitta och mysa....Goe
 
                                                   satte upp "kristallen" i taket.........................
 
 
 
 
 
 
 
                                  Efter att vi stökat färdigt i växthuset
 
                                  intog vi varsin solstol ....och jag känner
 
                                  nu att det hettar i kroppen för jag somnade
 
                                   naturligtvis......men det blev ett dopp i poolen
 
                                    som nu har kommit upp i 19 grader....skönt...
 
                                     Ha en bra måndag kväll.......
 
 
 
 
 
....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0