Måndag och vänliga veckan...........

 
 
 
                                           Hej det är måndag.......
 
 
                          Det är även Alla Hjärtans dag.....men även
 
                          Vänliga Veckan.....som jag tycker bättre
 
                          om än Alla Hjärtans dag som är till för köp-
 
                          männen......jag drog till coop för att handla
 
                          några chokladaskar och då kollade jag även
 
                          in blommorna......i en bukett var det 3 lite halv-
 
                          vissna röda rosor men en kvist brudslöja......
 
                          till hutlösa 149 kronor....köp inga blommor 
 
                          till mig i dag sa jag till Goe.....det är bättre
 
                          du köper till helgen för då får man mycket
 
                          mera för pengarna.............
 
 
 
 
 
 
                                   En dag förra veckan gjorde Goe pizza-
 
                                   deg som skulle jäsa över natten........
 
 
 
 
 
 
                                           Goda blev dom..............
 
 
 
 
 
 
                                Lördagsmiddagen blev det kyckling-
 
                                file rullader fyllda med färskost med
 
                                paprikasmak......och så slängde jag i
 
                                lite chiliflingor......gott....................
 
 
 
 
 
 
                                   Söndags middagen blev köttfärslimpa 
 
                                   med bacon.......
 
 
 
 
 
 
                                      Den blev också god................
 
 
 
 
 
 
                                         Lille fina goa Loui har fått en ny bil-
 
                                         stol och han blev jätteglad....lille gubben.....
 
 
 
 
 
 
                                     Fina Ragnar vaktar honom när han somnade
 
                                     under åkturen.......................
 
 
 
 
 
 
                                Jodå ...jag bakade också lite.............
 
 
 
                              Varje natt när det varit curling har jag kollat och
 
                               likadant blir det i natt....klockan 02...går alarmet....
 
 
                               Ha en bra kväll................
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0