Åren går........

 
 
 
                                       Hej det är onsdag........
 
                                I dag fyller jag år....Goe ...Magnus och Theo
 
                                har namnsdag......Lars dagen...........Theo 
 
                                ringde och grattade mig i morse.....och eftersom
 
                                han har namnsdag frågade jag honom vad vi ska
 
                                 festa på i morgon när vi åker ut med dom i hus-
 
                                 bilen.......ingen tårta ville han ha....men en kladd-
 
                                  kaka gick bra och så ville han ha A tabletter 😀.....
 
 
 
 
 
 
                                Så gjorde jag en laddning pizzabullar.......
 
 
 
 
 
                    
                                          Ett gäng kanelbullar blev det också...
 
                                           det gäller att ha snabba kolhydrater
 
                                            för när de blir hungriga då ska de ha
 
                                             något på direkten...................
 
 
 
 
 
 
                                     Lille Loui var här i går och såpbubblor
 
                                      är ju jätteroligt..........
 
 
                                      Ja nu blir det snart kväll så man är pigg
 
                                      och alert när barnbarnen kommer i morgon.....
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0