onsdag kväll....

     
 
 
                                                 Hej det är onsdag kväll.......
 
 
                           Pelargonerna som jag har haft ute på pooldäcket
 
                           har fått flyttat in i kuvösen.....det blir så fula när det
 
                           regnar och de blommar fortfarande och det är mycket
 
                           knopp i dom.......de som är på framsidan står lite mera
 
                           skyddat så de får stå kvar...............
 
 
 
 
 
 
                                      Morsdags blomman har också fått
 
                                      flytta in.....................
 
 
 
 
 
 
                                     I dag stod Goe för middagen.....och då
 
                                     blev det stekt falukorv och färsk pasta......
 
 
 
 
 
 
                                    Nu fick han en kokbok av mig så får vi 
 
                                    se om det blir lite annat än stekt falu-
 
                                    korv till pastan..................
 
 
 
 
 
 
                                         Eftersom jag inte har någon kvarn till min 
 
                                         assistent så fick vi mala en högrevsbit till
 
                                         färs på det "gamla" viset....
 
 
 
 
 
 
                                                          Det blev fin färs......
 
 
 
 
 
 
                                      Goe gjorde sig ett par högrevsburgare......
 
 
 
 
 
 
                                     Jag gjorde högrevsfärsbiffar.......de blev 
 
                                     lite mörkare eftersom jag hade soja i färsen....
 
 
 
 
 
 
                               Det blir till middag i morgon med gräddsås till........
 
 
                               Ha en bra kväll....................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0