Onsdag........

 
 
 
                                           Hej det är onsdag...........
 
 
                           Nu ligger det som en matta av löv på gatan.....
 
 
 
 
 
 
                                 Då har det varit kanelbullens dag och
 
                                 jag bakade "några"..................
 
 
 
 
 
 
                                      På det här receptet skulle det bli 25 st.....
 
                                      men jag fick 60 st och de var inte små.......
 
 
 
 
 
 
                               I går kväll blev det Enchiladas med lite pizza
 
                               sallad och avokado..................
 
 
 
 
 
 
                                I dag bakade jag äppelrutor med kanel....
 
                                 så goda......................
 
 
 
 
 
 
                                   Dagens middag blev pyttipanna med rödbetor
 
                                   och ägg med dubbla gulor..............
 
 
                                   Nu ska jag förbereda lite inför morgondagen
 
                                   för då ska vi åka in och hämta Theo på 
 
                                   morgonen.....................Ha en bra kväll........
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Mä, nu blev jag ju hungrig, haha. Och sugen på kanelbullar.

Svar: Hej Hanna.....ja de var goda ...och många blev det ..:)
Anita Sandström

2021-10-06 @ 16:57:30
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0