asiatiskt....

 
 
 
                                                    Hej det är onsdag.............
 
 
                                 Igår gjorde jag en inläggning av lite olika
 
                                 chilifrukter......................
 
 
 
 
 
                                  Vi gjorde hemgjord kebab.........
 
                        och då använde vi chilin som jag hade lagt in.....
 
                        och den var lagom spicy...............
 
 
 
 
 
 
                                       Kebabrullen serverades i glas.....mycket
 
                                       lättare att äta då tycker jag...................
 
 
 
 
 
 
                                         I dag drog vi in till stan och till
 
                                        new China Trading.....för nu är
 
                                        vi sugna på lite Asiatikt...............
 
 
 
 
 
 
                                Det blev lite av varje...vissa saker visst vi
 
                                inte vad det var ...men det blir en övrraskning
 
                                när vi smakar...........
 
 
 
 
 
 
                                    Jag bara älskar räkchips så det fick
 
                                    också följa med hem...........såå goda.....
 
 
 
 
 
                           
                                    Här sitter han fint lilla Loui.....han ser så
 
                                    full i sjutton ut tycker jag.........😄 💗
 
 
                                    Nu håller Goe på att göra egen pastadeg...
 
                                    som vi ska ha till middag i dag..........
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0