Onsdag...............

 
 
 
                                             Hej onsdag..............
 
 
                         I dag är det en månad kvar till julafton........
 
                         och komunen har valt att ha röda hjärtan
 
'                         som dekoration på torget istället för ljus-
 
                          slingor i träden......och jag tycker att det var 
 
                           ett dåligt beslut.....inte fint alls.............gör
 
                           om och gör rätt.....tycker jag......................
 
 
 
 
 
 
                                Nu behöver jag inte fundera på vad jag
 
                                 ska ha på mig denna julhelgen,,,,så nöjd..........
 
 
 
 
 
 
                                Kvällsmaten blev gratinerade havskräftor........
 
 
 
 
 
 
                                        Dagens middag blev stekta isterband med 
 
                                        bondsås och lingonsylt...................
 
 
 
 
 
 
                                         På tisdag blir det 12 års kontroll
 
                                         för Ludde ...så i dag blev han trimmad....
 
'                                        Finaste Ludde 💓💓
 
 
                                
 
 
                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0