Barnbarn.......

 
 
 
                                                 Hej det är onsdag........
 
 
                                      I dag får vi besök så igår bakade jag
 
                                      några bullar och två bröd....................
 
 
 
 
 
 
                                       Besökte den här lille godingen i går......
 
 
 
 
 
 
                                  Här ligger det två godingar.....Ragnar
 
                                   vill ligga nära......men Loui rynkar lite
 
                                   på ögonbrynen.....kanske blev det lite
 
                                   för varmt med den pälsklädde så nära.....
 
 
 
 
 
 
                               I dag kom Magnus....Ella och Theo....Anna
 
                               jobbar ännu.......................
 
 
 
 
 
 
                            24 grader var det bara i poolen men 
 
                            både Theo och Ella skulle i..............
 
 
 
 
 
                                          Roligt hade de i badet.............
 
 
 
 
 
 
                                 Ella är mera under vattnet än över.......
 
 
 
 
 
 
                                 Theo badade med foppa tofflorna på
 
                                  och det gick också bra................
 
 
                                  Jag gjorde köttfärslimpa med potatis
 
                                  och gräddsås.....som vi åt till en lite 
 
                                   senare lunch.....Ella åt bra men Theo
 
                                  är lite kinkig med maten så han ville inte
 
                                   smaka....farmor jag vill ha pannkakor sa
 
                                   han...............men jag hade inga pannkakor
 
                                   så jag sa att han skulle få en slant om han
 
                                    bara smakade......och efter mycket om och 
 
                                    men så åkte det in lite......och lite till......det 
 
                                    var lite gott farmor sa han.....och det får jag
 
                                     vara nöjd med......senare så stekte jag pann-
 
                                     kakor .....han åt upp 5 stycken.....
 
 
                                     Nu blir det lite plock innan det är dags att
 
                                      knoppa in .......Ha en bra kväll...................
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0