Torsdag............

 
 
 
                                          Hej det är torsdag......
 
 
                                Vi är hunvakt hela veckan till Ragnar.......
 
 
 
 
 
 
                                Oj vad jag längtar till vi får ta bort
 
                                plåten som ligger över poolen .......
 
 
 
 
 
 
                                       Det blev en räkpaj gjord i tisdags......
 
                                        jag skickade med hälften till Erik
 
                                        och Jennifer.....
 
 
 
 
 
 
                               I går stod Goe för maten och då blev
 
                               det korv stroganoff....gott det också.....
 
 
                                Just nu ligger både Ludde och Ragnar
 
                                och vilar ....annars är det mycket lek.....
 
                                 det ska kastas bollar och gosedjur som
 
                                  de ska slita och dra i.............Goe står
 
                                  i tvättstugan och brygger öl......förhppnings-
 
                                  vis kommer det en vår och sommar.....även
 
                                  i år......och jag tror att den blir varm......💕 😎
 
 
                                   Nu är det dags att skala potatis för i dag
 
                                    blir det en favoriträtt ❣
 
 
                                    Ha en bra torsdag......
 
 
 
                           PS....jag glömde visa att jag har gjort en musmatta
 
                           med barnbarnen på ....så nu ser jag dom varje gång
 
                           jag sätter mig vid datorn...💗
 
 
 
 
 
                              De sitter i husbilen på väg någonstans....DS....💖💗
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0