söndag..........

 
 
 
                                                Det har blivit söndag.....
 
 
 
 
 
 
                                I går kväll bakade jag några kokos-
 
                                toppar.....vi ska in och gratta Ella för
 
                                hon har ju fyllt 8 år....och jag vet att 
 
                                 Magnus gillar kokoskakor och så kan
 
                                 Jennifer också äta dessa...............
 
 
 
 
 
 
                                  Jag köpte ju en slow cocker härom dagen.....
 
 
 
 
 
 
                                 Provade att göra kyckling file.....jag gillar
 
                                  det inte så mycket men Goe älskar det....
 
 
 
 
 
 
                                 men så saftig och god kycklingen blev....
 
 
 
 
 
 
                                Gjorde även en pepparsås som passade
 
                                 jättebra till kycklingen.................
 
 
 
 
 
 
                                     Gjorde även en lunch soppa ....potatis
 
                                      och purjolök ....den är så god så jag 
 
                                       tog en kopp varm soppa till frukost
 
                                       i morse..........................
 
 
 
 
 
 
                                      Oj vad jag längtar till sommaren när
 
                                       man kan slänga sig i poolen med
 
                                       barnbarnen.....utan att tänka på
 
                                       någon corona smitta.....
 
                                       ha en bra söndag...............
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0