Måndag............

 
 
 
                                                   Måndag kväll........
 
 
 
 
 
 
                                Goe skottar altan och barnbarnen är med
 
                                 likaså lille Ragnar...................
 
 
 
 
 
 
                                   Ella och Theo fick för sig att göra
 
                                   en snögubbe inne i tunnan.....det
 
                                   gick så där..................
 
 
 
 
 
 
                               I går morgon bakade jag några ciabatta........
 
 
 
 
 
 
                                Eftersom jag visste att Magnus och 
 
                                barna skulle komma i dag så lagade
 
                                en stroganoff.....för det vet jag att Magnus
 
                                gillar....även Ella tycker om det.......Magnus
 
                                satt uppe på Goe's "kontor" och jobbade på f.m....
 
 
 
 
 
 
                          En gryta med dillkött gjorde jag också...
 
 
 
 
 
 
                                  Det åt vi till middag i går................
 
 
 
 
 
 
                               Efter middagen blev det lite "platt" tid för 
 
                                Ella och Theo...................
 
 
                                Goe och jag har börjat titta på Yellow-
 
                                 stone......så himla bra ....vi tittar på 
 
                                 flera avsnitt när vi gått och lagt oss..
 
                                 vill knappt stänga av tv:n för den är
 
                                 så bra......men i kväll får vi släcka i tid
 
                                 för det är jobbardag för Goe i morgon.....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0