Harge och Askersund....

 
 
 
                                         God kväll denna torsdag.....
 
 
                             I dag hade jag tid hos Ida  kl.tio för klippning..
 
                             och det var välbehövligt.....
 
 
 
 
 
 
 
                              Sedan blev det en tur till Hargebaden....för
 
                              att titta på lite härligt Vättern vatten.......
 
 
 
 
 
 
                                       Det är så fin sandbotten......
 
 
                                   På väg hem stannade vi vid Sibylla i
 
                                   rundellen vid Askersund......de har ju drive in.......
 
 
 
 
 
 
                                     Äter jag på en sibylla "sylta" vill jag naturligt-
 
                                     vis ha korv....så det blev en sådan här.....
 
 
 
 
 
 
 
                                        Goe tog en hamburgare.....en 
 
                                         stor jäkel......................
 
 
 
 
 
 
                              Så fint i naturen .......men i Askersund var
 
                              det ingen rimfrost på träden......så detta
 
                              kortet tog jag vid Riseberga.................
 
 
 
 
 
 
                               Grattis Ella på Karla dagen.........
 
 
                       Nu har jag ätit "falska" kroppkakor till kvälls-
 
                       mat så nu ska Ludde och jag titta lite på tv:n
 
                        
                             Ha en bra kväll........
 
 
                      
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0