Bakat....

 
 
 
                                         Måndag eftermiddag.......
 
 
                               Jag sitter vid köksbordet med en sovande
 
                                Ragnar på mina fötter under bordet..........
 
 
 
 
 
 
                                Jag bakade två "skogaholms" limpor 
 
                                på förmiddagen när Goe jobbade några
 
                                timmar.......
 
 
 
 
 
 
                               Så fick jag för mig att baka en "söt" kaka.....
 
 
 
 
 
 
                                Det blev en upp och ner kaka med
 
                                blodapelsiner.....och nu är jag så sugen
 
                                på en god kopp kaffe och bit kaka.......
 
                                men vill inte röra på mig så länge som
 
                                Ragnar sover......Goe och Ludde vilar
 
                                inne i sovrummet för de var uppe innan
 
                                fem i morse.....Nu blir det kaffe för nu
 
                                vaknar alla i huset......
 
 
 
 
                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0