Slut på veckan............

 
 
 
                                    Hej söndag......Den här bilden kom upp på
 
                                     fejjan i dag .....nio år sedan man låg i en varm
 
                                     pool på teneriffa vid den här tiden.....så härligt....
 
 
 
 
 
 
 
                                  Blev lite Ragnar sugen ...så i onsdags åkte
 
                                  vi in på förmiddagen och hämta honom och
 
                                  så kom Erik och hämtade honom när han slutade
 
                                  jobbet..................
 
 
 
 
 
                                   På en tidig morgonpromenad med Ludde 
 
                                   var himmeln så här fin......
 
 
 
 
 
 
                                        I dag kom Erik Jennifer och Ragnar hit och då
 
                                        hade jag lagat rotmos och fläsklägg.....gott..
 
 
 
 
 
 
                              I går blev det rostbiff och potatisgratäng...gott....
 
 
 
 
 
 
                                     I fredags nlev det fisk med egengjord
 
                                     Dansk remouladsås.....gott det med......
 
 
 
 
 
 
                             Egengjorda vår eller ris rullar med grönsaker
 
                              och het dippsås..........................
 
 
 
 
 
 
                                Bakpotatis med god röra blev det en kväll......
 
 
                                Det är väl lite vad jag sysslat med sedan jag
 
                                 var inne och skrev ett inlägg senast....sedan
 
                                 har det ju varit VM i skidor som jag tittat på 
 
                                 samtidigt som jag virkat på min duk......nu blir
 
                                 lite mera tv tittande.....Ha en bra eftermiddag..........
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0