Onsdag...........

 
 
 
 
                            Oj det är onsdag.....och det är redan den
 
                            tredje februari.......................
 
 
 
 
 
 
                                Vi har haft Ragnar måndag och tisdag.....
 
 
 
 
 
 
                             Blomkål och potatissoppa med egenodlade
 
                             ärtskott.....jag ska göra en soppa i veckan
 
                             som jag tar till frukost istället för kaffe.........
 
 
 
 
 
 
                                   Lövbiff gratäng med sallad blev det en dag..gott...
 
 
 
 
 
 
                              I går blev det kokt falukorv...senapssås och 
 
                              kokt potatis till middag.....gott......i dag blir det 
 
                              nog fisk tror jag.....
 
 
                              Filip och Fredrik har ju börjat igen på tv:n så nu
 
                              blir det sena kvällar igen.....så i morse tog jag 
 
                              sovmorgon.....när vi har Ragnar går vi upp klockan
 
                              sex.....och det är man ju inte van vid när man är 
 
                              pensionär......men 1:a mars flyttar de hit så det ser vi 
 
                              fram emot .....och sedan börjar ju husbils säsongen
 
                              och det ser jag också fram emot..........
 
                              I dag blir det en biltur i det fina vädret.......
 
                              Ha det gott.................
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0