Kallt men soligt ......

 
 
 
                                   Hej Fredag......nu är det bistert...19 grader
 
                                   i morse på Ludde promenaden .....nej jag 
 
                                   gick inte ut.....då................
 
 
 
 
 
 
                                 Jag var ute på altan med Ragnar och Ludde
 
                                 och där värmde solen så skönt........Ludde 
 
                                 frös om tassarna men Ragge var ute mycket
 
                                  i dag.........
 
 
 
 
 
 
                               Goe har sopat rent runt tunnan för i morgon
 
                                blir det ett varmt dopp.....så skönt i kylan........
 
 
 
 
 
                          Goe var nere vid garaget och hämtade ved....och
 
                           både Ragnar och Ludde undrade vart han tog vägen....
 
 
 
 
 
                                  Goe och Ragnar satt i solen ......
 
 
 
 
 
                             Bakade lite muffins .........
 
 
 
 
 
 
                             Jag satt inne i den varma kuvösen och fikade............
 
 
 
 
 
 
                                     Ludde satt på golvet i solen .......
 
 
 
 
 
 
                                   Ragnar som har lite längre ben än Ludde
 
                                    hoppade upp i en fotölj och tittade bedjande
 
                                    på mig när jag fikade..................
 
 
 
 
 
 
                                  Dagens middag blev spaghetti och
 
                                  köttfärssås..............
 
 
                                 Nu är det fredag kväll och det blir lite
 
                                 tv tittande................Ha en bra kväll.......
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0