Tisdag....

 
 
 
                                              Hej det är tisdag......
 
 
                                   Nu är det vår......aprilväder och kaffe-
 
                                   göken är i antågande.....
 
 
 
 
 
 
 
                                     Pasta lasgne med en sallad blev det en dag............
 
 
 
 
 
 
                                  Kycklinggryta gjord med äpple och
 
                                  cider....serverades med ris................
 
 
 
 
 
                             Köttfärssås med bandspaghetti......
 
 
 
 
 
 
                              Så här såg köket ut för 9 år sedan när vi hade 
 
                               lackat luckorna vita........nu åker allt ut...så om
 
                               några veckor blir det ett helt nytt kök här...spännande....
 
 
 
 
 
 
                                  Söndag kväll.....hoppas att kaffegöken 
 
                                   inte fryser..........på måndag morgon
 
                                    satt det en domherre vid fågelmaten
 
                                    och honom har jag inte sett på hela
 
                                    vintern.............................
 
 
                                    I dag har jag varit till usö på ögon-
 
                                    botten fotografering....och det såg
 
                                    bra ut.........för några veckor sedan
 
                                    var jag på usö för mammografi och
 
                                    fick nu besked att allt såg bra ut.....
 
                                    och i morgon kära vänner kl 0845
 
                                     ska jag få min första covid spruta....
 
                                      så nu har det varit mycket positiva
 
                                      nyheter....så nu ska jag nog skrapa
 
                                      en trisslott...........ha en bra kväll och
 
                                      håll utsikt efter kaffegöken så att ni 
 
                                      inte missar honom....................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0