Söndag kväll..........

 
                        Hej på Er.....det är
 
                     söndag kväll och vi har haft
 
                     en riktig slappardag här hemma...
 
 
 
 
 
 
                               Egentliugen var jag sugen på köpe-
 
                               pizza.....men så slängde jag in en
 
                                omelett.....i ugnen...................
 
 
 
 
 
 
                                    Gjorde en champinjon stuvning och
 
                                     hällde på när den kom ut ur ugnen..............
 
 
 
 
 
 
                                    Det blev helt prefekt till kvällsmat.,,,
 
 
 
 
 
 
                             I går gjorde jag kokt höna med currysås.....
 
                             så den åt vi till lunch i dag....................
 
 
 
 
 
 
                                  Igår eftermiddag var vi hembjudna
 
                                   till Fia och Lasse på lite god förtäring....
 
                                   och hon hade gjort dessa goda köttfärsbiffar
 
                                   med gräddsås.....och hon sa att hon hade 
 
                                   hittat receptet i Hemmets Veckotidning ....
 
                                   och eftersom jag prenumererar på den 
 
                                    tidningen så letade jag på receptet och
 
                                    klippt ur det .....så den ska jag ta och göra
 
                                    någon helg...............
 
 
 
 
 
 
                                  Just nu kommer jag inte ihåg vad denna
 
                                  blomman heter .....men jag har två stycken
 
                                  och de hade växt och blivit så stora så jag 
 
                                  nöp av topparna och planterade dem ....
 
                                  så får vi se om de tar sig.............
 
                                  Nu ska jag snart spela 3:an i bingolotto.....
 
                                  har precis vunnit en ny bingolott.....man 
 
                                  får vara glad för det lilla................
 
                                   Ha det gott.............
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0