Onsdag...........

 
 
 
                           God Kväll Onsdag.......
 
 
                    Vi har fått aviseringar att alla Jul-
 
                     klappar som vi beställt är på väg 
 
                     till oss......så här tidigt har jag nog
 
                     aldrig förrut varit klar med klapparna
 
                     till barnbarnen.........nu blir det nog
 
                      bara lite småsaker som jag kan 
 
                      fixa när jag beställer mat.............
 
 
 
 
 
 
                                    Nybakade frallor blev det till frukosten i
 
                                    dag....de har stått i kuvösen och jäst
 
                                     över natten så när Goe gick ut med 
 
                                      Ludde i morse så bakade jag ut dom
 
                                      och lät jäsa i en halvtimma medan Goe
 
                                      var ute i garaget och tränade...och när
 
                                       han kom in var de färdiggräddade.......
 
 
 
 
 
 
                                Jag hade även bruna bönor som legat i
 
                                 blöt över natten....så det blev det och 
 
                                 stekt fläsk och prinskorv till middag i dag....
 
                                  gott var det........................
 
 
                                   Goe har plockat fram ljusstakar och stjärnor
 
                                    och kollat så att allt lyser som det ska så i
 
                                    morgon ska jag putsa de sista fönstrena så
 
                                    att vi kan tända upp på fredag kväll........men 
 
                                     nu blir det lite tv tittande....
 
 
                            
 
 
 
                                 
 
                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0