Lördag..........

 
 
 
 
                                                             Lördag..............
 
 
 
 
 
 
                                  Jag har varit sugen på smörgåstårta en tid.........
 
 
 
 
 
 
 
                                När jag ändå var igång så gjorde jag till
 
                                pojkarna också..........
 
 
 
 
 
 
                                 Det blev även lite chokladbollar gjorda
 
                                  eftersom Ella och Theo gillar dom.......
 
 
                                  Det blev smörgåstårta till frukost och 
 
                                  den smakade bra......men i dag kära 
 
                                   vänner blir det en slappardag.....jag 
 
                                   ska bara göra det nödvändigaste som
 
                                   att laga mat......lövbiffsrullader blir det nog......
 
 
                                   Ha en bra lördag..........
 
 
 
                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0