Tisdag..........

 
 
 
                                                         Hej Tisdag.....
 
 
                                   Goe jobbade några timmar i dag men det var
 
                                   så fint väder så han ska jobba resten i morgon
 
                                   för han ville ut och spika.......Jag har satt ut alla
 
                                   pelargoner.....i helgen ska de ut i fönsterlådor
 
                                   och krukor......................
 
 
 
 
 
 
                                   Goe slet i solskenet.....jag hjälpte till
 
                                    att hålla lite bräder när han behövde
 
                                   hjälp......annars låg jag mest i solstolen
 
                                   på altan......jo jag putsade köksfönstret
 
                                   på morgonen.....och så har vi ätit rester.....
 
 
 
 
 
 
                                Vi har köpt en värmepump men den
 
                                kommer kanske till helgen.....men 
 
                                det var ändå 20 grader i poolen så det
 
                                 var vi ju tvugna att bada i........
 
 
 
 
 
                             Så himla skönt.....jag simmade några vändor
 
                              innan Goe gjorde mig sällskap.........
 
 
 
 
 
 
                              Men nu svider det i skinnet ska jag säga och
 
                              så fryser jag lite...............det lär bli en tidig
 
                              kväll i kväll....💓
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0