Tisdag...

 
 
 
                                             God Morgon Tisdag......
 
 
                                     Solen skiner och himmlen är så blå.....
 
                                     men det ska visst ändra sig  framåt dagen....
 
 
 
 
 
                             
                                  I går tog jag in säcken med potatis från
 
                                  garaget.....det hade växt så långa åler
 
                                  så det var bara att sätta sig och åle av dem......
 
 
 
 
 
 
                                     Solen skiner på fotot av Ella......jag pratade
 
                                      med Theo i morse.....farmor kan jag få komma
 
                                      och sova hos dig i dag säger han......men Theo
 
                                      säger jag att vi får ju bara träffas ute nu när den
 
                                      den här sjukdom finns .....ja men jag kan komma 
 
                                       i morgon då säger han.......härliga ungar.....man
 
                                        blir glad hela dagen när man talat med dem.......
 
 
 
 
 
                              Första Ludde filten till husbilen är klar
 
                              och ligger på plats i husbilen .....nu är
 
                               det en kvar......och då hade jag slut på 
 
                               både svart och lila garn så då tog jag 
 
                               en orange färg för att lysna upp den lite......
 
 
                                I går hade jag en tvättdag så idag ska jag
 
                                stryka på förmiddagen för Goe har en jobbar-
 
                                 dag till klockan 12 i dag.....sedan får vi se vad 
 
                                 vi ska hitta på.......Ha det gott...............
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0