Söndag kväll.....

 
 
 
                   Ja då är långhelgen över....men vi har hunnit
 
                    väldigt mycket tycker jag.........
 
 
 
 
 
 
                           Jag var ute i min mysdress för att kolla in
 
                           våra planteringar.........................
 
 
 
 
 
 
                                   Rädisor......morötter och ärtor är på "g".......
 
 
 
 
 
 
                               "Hostorna" är också på gång i muren.................
 
 
 
 
 
 
                                      Jag tog till vara på spadet från kropp-
 
'                                      kakebaket..............i morgon ska det
 
                                       bli färska frallor till frukost.........
 
 
 
 
 
 
                                            Degen ska kalljäsa i kylskåpet i natt...........
 
 
 
 
 
 
                                   Goe grillade kycklingben till kvällsmat......
 
                                    de blev heta och goda...................nu
 
                                    blir det lite tv tittande ifrån soffan innan
 
                                     vi tar kväller...........Ha det gott...............
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0