Lördag eftermiddag..........

 
 
 
 
                                                      Eftermiddag.......
 
 
 
 
 
 
                                Goe håller på med muren som ska bli så
 
                                att inte gräsmattan faller ner i poolen när 
 
                                 den kommer på plats.................
 
 
 
 
 
 
                          Dagens middag avnjöts på altan....fläsk-
 
                          file gryta med ris......gott...................
 
 
 
 
 
 
                                   Till maten blev det ett rött glas vin.....
 
                                    GW:s röda.......den gillar jag.............
 
 
 
 
 
 
                               Goe och jag la oss i varsin solstol
 
                                 medans Ludde låg under porasollen....
 
 
                                 Nu ska jag nog sätta igång och baka
 
                                 känner jag.....Ha det gott..............
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0