Lördag............

 
 
                        Ja då var det lördag igen....
 
 
 
 
 
                             Jag fick en physalis planta av Erik och
 
                              Jennifer förra helgen.....och härom dagen
 
                               planterade vi om den i en större kruka.......
 
 
 
 
 
                          Det tyckte han om för det kom nya blad
 
                           direkt.........
 
 
 
 
 
                     Till förmiddagskaffet blev det rabarberpaj 
 
                      och vaniljsås..........gott...............
 
 
 
 
 
 
                                    Köpte en bit kassler härom dagen.................
 
 
 
 
 
 
                                  jag tänkte göra en potatis gratäng till
 
                                  middag i dag.....och när barnen var små
 
                                   så tärnade jag i kasslerbitar i den för de
 
                                    gillade ju inte stora köttskivor.....och i dag
 
                                    ville Goe ha min "gamla" potatisgratäng....
 
 
 
 
 
                                             Så himla gott...............
 
 
 
 
 
 
                              Mina "hoster" i muren börjar nu komma................
 
 
 
 
 
 
                              Har ni sett något så sött...........Goe har klippt
 
                              Ludde idag så nu har han fått på sig sommar-
 
                              pälen så nu får det gärna bli lite varmare.......
 
 
                              Nu tänker jag ta kväller framför tv:n med min
 
                               virkning...............Ha det gott..........................
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0