Torsdag.............

 
 
 
                                     Hej torsdag.......och så kom April-
 
                                      vädret......Ludde tyckte det var så 
 
                                      himla jobbigt så han tittade bedjande
 
                                      på mig när vi gick vår middagspromenad..
 
                                      ska vi gå hem sa jag och han vände direkt....
 
 
                                      Goe som är sugen på trädgårdsarbete visste
 
                                       att det skulle regna i dag så han åkte iväg 
 
                                        för att jobba....det gjorde han rätt i för jag
 
                                        tog mig en förmiddag i sängen..............
 
 
 
 
 
 
                             Härom dagen blev jag så sugen på smörgås-
 
                              tårta så den här gjorde jag till oss......och så
 
                              gjorde jag en likadan till Magnus och Anna....
 
                               svärmor fick en lite mindre och Daniel var med
 
                               och delade på vår......Erik och Jennifer ska också
 
                                få en snart.......................
 
 
 
 
 
 
                              Theo och Anna är förkylda och ligger
 
                               hemma med feber....så därför ställde 
 
                               jag mig och stekte plättar och bakade 
 
                               lite pizzabullar.....och tog med in igår
 
                                eftermiddag...............
 
 
 
 
 
 
                                 Ella hade studiedag i går så vi tog med henne
 
                                 när vi skulle åka till Blomsterlandet....vi gjorde
 
                                 även besök på Rusta och Röda Korset och där
 
                                 hittade vi ett par kaniner en grön och en lila och
 
                                 jag vet att Ella gillar lila så hon fick den och jag 
 
                                  tog den gröna.......när vi kom till kassan och skulle
 
                                  betala så tappade kassörskan den gröna så att
 
                                  ett öra gick av.....tur att det inte var den lila som 
 
                                  Ella ville ha.......men vi behövde inte betala för
 
                                  den som gick sönder så Goe har nu limmat ihop
 
                                   den och den duger att ha godis i till Påsk.........
 
 
                                   Ja det var väl det som hände igår.....i dag har
 
                                    jag som sagt haft slappardag....i rusket...........
 
                                    Ha en bra eftermiddag....................
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0