torsdag....

 
 
 
                                   God Förmiddag denna härliga torsdag....
 
                                    Tänk vad glad och pigg man blir bara
 
                                    solen tittar fram..................
 
 
 
 
 
 
                                        Här är det en som fått vårkänslor......
 
                                        Nu ska kuvösen städas.....stolöver-
 
                                         dragen ska tvättas.....fönster ska 
 
                                          putsas och det ska fejas bort i kring....
 
 
 
 
 
 
                                   Det har inte blivit så mycket matlagning
 
                                   efter i tisdags då jag stod i köket mest
 
                                   hela dagen..................men här stuvade 
 
                                   jag lite grönsaker...potatis och till det blev
 
                                   det kokt IKEA korv.....gott.................
 
 
 
 
 
                        På kvällen stekte jag en god råraka med
 
                        vitlök och till den åt vi rödlök och yoghurt.....
 
                        och stora goda jordgubbar....gott................
 
 
 
 
 
 
                                 Goe skulle in till Örebro och hämta lite
 
                                  saker på jobbet i går så då hängde jag
 
                                  på och hoppade in på HM och köpte mig
 
                                  ett par skor som jag hade tittat på innan......
 
                                  och nu är jag nöjd......nu blir det att hjälpa
 
                                  Goe och putsa fönster i kuvösen....Ha det
 
                                   bra i solskenet...............
 
 
 
                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0