Tisdag..........

 
 
 
                                    God Morgon Tisdag................
 
 
                            I dag jobbar Goe hemifrån igen.....
 
                        Jag har inga problem med att vara hemma.....
 
                         jag är nog en riktig stugsittare.....jag har att
 
                         göra hela tiden........
 
 
 
 
 
 
                              Jag bakade ett gott bröd i min järngryta
 
                               det innehöll sirap och julmust....blev så
 
                                gott................
 
 
 
 
 
 
                               Gräddade också plättar på en liter mjölk
 
                                som jag avlämnade  på trappan hos
 
                                barnbarnen...........
 
 
 
 
 
 
                                      I går lagade jag min favorit rätt.....
 
                                      stekt salt sill med mycket lök......
 
 
 
 
 
 
                                Det lär inte bli mycket husbilsåkande den
 
                                närmaste tiden så därför har vi bestämt oss
 
                                för att skaffa en pool.....så att man kan blöta
 
                                sig ordentligt nu när man inte kommer ut till
 
                                kusten..............det ska bli så roligt.............
 
 
                                Ha en bra dag ..........
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0