Tisdag........

 
 
 
                                         God Morgon det är Tisdag och
 
                                         Goes jobbardag.......
 
 
 
 
 
 
                                 I går morse var jag på VC och tog
 
                                 prover sedan drog vi iväg till stan
 
                                  det blev ica maxi eurostop som fick ett
 
                                  besök av oss......och där hittade jag 
 
                                  denna rosa skapelsen......som fick
 
                                  följa med hem.......och när vi går där
 
                                  i godan ro och handlar så ropar de upp
 
                                  i högtalaren att Anita Sandström ska kon-
 
                                  takta information.....jaha säger vi det finns 
 
                                  flera som heter som jag................
 
 
                                  Det tog lite tid att handla för vi skulle köpa ett
 
                                  nytt golvmoppsset och ett nytt diskställ....men
 
                                  när vi handlat färdigt och kom till bilen så saknade
 
                                  jag min handväska.....panik.....allt finns ju i den....
 
                                  In igen i en jäklar fart och till informationsdisken....
 
                                  jodå där fanns den .....pust och stön...det var
 
                                  en personal som hade sett att det hängde en 
 
                                  handväska fint och prydligt på en klädställning.....
 
                                  och det var ju mig de hade efterlyst i högtalaren....
 
 
 
 
 
 
                               Erik var hemma i lördags och hjälpte Goe
 
                                med båten och flytta på en massa plattor...
 
                                här bakom friggeboden ska vi ha pallkragar
 
                                att plantera i .......till middag blev det grillad 
 
                                oxfile och hasselbackspotatis.....................
 
 
                                Nu ska jag garnera en smörgåstårta.........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0