Söndag......

 
 
 
                      
                                           Det är söndag goa vänner......
 
 
                                 I kväll är det final i Farmen och så börjar
 
                                 Robinson.....spännande kväll vi har fram-
 
                                 för oss.....................
 
 
 
 
 
 
                                   Jag håller på att förbereda maten .....
 
                                    jag har brynt en fläskytterfile som
 
                                    har legat i marinad i natt...................
 
 
 
 
 
 
                             Till köttet blir det krossad potatis som 
 
                              jag ska köra i ugnen med citron olja ...
 
                              rosmarin ....och flingsalt....har även 
 
                               pressat i en vitlök i oljan................
 
 
 
 
 
 
                               Samtidigt har jag en bröddeg på jäsning....
 
                                oj hur ska detta sluta....jag har bara en
 
                                 ugn och tre rätter som ska in....här gäller
 
                                 det att planera....................
 
                                  Goe fortsätter att städa husbilen och 
 
                                  greja...................
 
 
                                  Ha en bra söndag...............
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0