Söndag och slappar framför Vasaloppet.....

 
 
 
 
                                         Sköna söndag och den 1:a mars...........
 
                                          nu har Goe varit pensionär i ett år...
 
                                          och vart har det året tagit vägen..........
 
                                   
 
 
 
 
                              Friterad kyckling och stekt ris blev
 
                              det till söndagsmiddag....................
 
 
 
 
 
 
                               Tulpanerna får stå ute i kuvösen om nätterna....
 
 
 
 
 
 
                            Jag har varit ute i garaget där jag har
 
                            mina pelargoner som jag klippte ner för
 
                            ett par veckor sedan.....idag har jag 
 
                            planterat om dom med ny jord och ben-
 
                            mjöl.......här är hälften av dom.................
 
 
 
 
 
                      På övervåningen har jag mina skott som jag 
 
                      tog från pelargonerna i garaget.....det blev ca 
 
                       ett 40-tal och alla verkar ha tagit sig...............
 
 
 
 
 
 
                                        Vita är de allihopa...................
 
 
 
 
 
 
                                  Nu kära vänner ska jag gå upp och slå mig
 
                                   ner i tv soffan...( inte den här )....och ta fram
 
                                    min virkning................Ha en fortsatt bra söndag....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0