Onsdag...........

 
 
 
                                              Då var det onsdag......
 
 
                             I dag hoppas jag på lite fint väder med sol....
 
                             men det ser lite molnigt ut tycker jag......Goe
 
                              jobbar lite i dag ....han delar upp tisdag och
 
                               onsdagar eftersom han är uppe tidigt på morgonen
 
                               så börjar han klockan 07.00...och igår jobbade han
 
                               fram till lunch.....så i dag blir det ca 3 timmats jobb....
 
 
 
 
 
                                dagens middag blev stekt ris och kyckling
 
                                 med youghurt och min hemgjorde chili sås....
 
 
 
 
 
                          
                                    På kvällen blev det mitt nybakade
 
                                    bröd med kalvsylta och rödbetor.....
 
 
 
 
 
                               Igår blev det potatis...senapssås och en
 
                                stekt tjockkorv med gröna ärtor..........
 
 
                                 I dag vet jag inte vad det blir för mat men
 
                                 något gott får vi väl hitta på.....först gäller
 
                                 det att få isig lite frukost......Ha det gott......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0