Nu kör vi...

 
 
 
 
                                  Ja då var det måndag igen....
 
                                   och här kör vi hårt...............
 
 
 
 
 
       
                                Jo vi kör hårt med den nya symaskinen.....
 
 
 
 
 
 
                                   Det tar nog tid innan jag lär mig 
 
                                    "köra" Vikingen......Goe läser
 
                                     bruksanvisningen och jag kör.....
 
 
 
 
 
 
                                Mycket är det att läsa.....jag får nog ta en
 
                                 tyglapp och provsy lite.......
 
 
 
 
 
 
                                  Jag vet inte om jag behöver lära mig allt.......
 
 
 
 
 
 
                                 Det kanske räcker att jag kan sy zick zack....
 
                                  och raksöm.......för det var en hel veten-
 
                                  skap bara att trä den........men jag har i
 
                                  allafall lyckats sy zick zack på nya stols-
 
                                  dynor till köket...............Nu blir det lunch....
 
 
 
                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0