Lördag och sol..................

 
 
 
                                       Hej det är Lördag.....och inte vilken
 
                                       lördag som helst......nej en strålande
 
                                        lördag fast kall...................
 
 
 
 
 
 
                                 Jag har planterat om mina pelargon-
 
                                  skott.............
 
 
 
 
 
 
                            De ser ut att trivas i takkupans fönster som
 
                             ligger i söderläge....................
 
 
 
 
 
                                    Det blev många för nästan alla hade
 
                                    satt rötter......men då kan jag ge bort
 
                                    några om jag har för mycket....sedan
 
                                    har jag ju moders plantorna i garaget.....
 
 
 
 
 
 
                                            En fluga satt på utsidan fönstret 
 
                                             och solade..................
 
 
 
 
 
 
                            Goe har fått vårkänslor.....han har börjat olja
 
                             in altan golvet ....det blev inte gjort förra året.....
 
 
 
 
 
 
                              Själv har jag slagit mig ner i kuvösen och
 
                               tänker lösa ett korsord...................
 
 
 
 
 
                               Lite gjort ...nu är det bara resten kvar......
 
 
 
 
 
 
                               Så här hittade jag Goe innan vi skulle 
 
                                äta middag.............................
 
 
 
 
 
                           
                              Spaghetti och köttfärssås blev det med
 
                               extra curry och oregano krydda på min...........
 
 
 
 
 
 
                                Goe vill ha mycket parmesan och extra
 
                                 ketchup på sin..............................
 
 
 
 
 
 
                           En snarkande Ludde på kuvös golvet......
 
                            i nästan 30 graders värme.....skönt......
 
 
                            Nu kära vänner ska jag putsa fönstren
 
                            i stora rummet........Ha det gott.............
 
 
 
                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0