Lördag.............

 
 
 
                               Lördag.....och kväll......
 
 
 
 
 
                          
                                 I dag har jag målat min röda stol
 
                                 som jag har på framsidan...............
 
 
 
 
 
 
                                  Den blev fin....tänk vad lite färg kan göra.......
 
 
 
 
 
 
                            Har även satt fram de andra trädgårdsmöblerna..........
 
 
 
 
 
 
                              Planterat lite blommor i dag..........💗
 
 
 
 
 
 
                                    Åh vad härligt ....snart är det vår....😀
 
                                    eller nu är det vår.....jäklar vad kallt
 
                                    det är i kväll..............👅
 
 
 
 
 
 
                                     De här klarar sig .........
 
 
 
 
 
 
                                           Theo ville ha ett kort på när
 
                                            farfar grillade....................😀
 
 
 
 
 
 
                                       Potatis knyten................
 
 
 
 
 
 
 
                           Min tallrik.......jag är inte så förtjust i
 
                           nötkött...så det blev kalvsylta för mig.....
 
'
 
 
 
 
                                   Goe åt oxfile och lite korvar...............
 
 
 
 
 
 
                                Den här klockan hänger i kuvösen och har
 
                                 gjort det i säkert 10 år.......och i morgon går
 
                                den rätt igen.......😍.....😸....
 
 
                                Nu ska det bli virkning i tv-soffan resten av kvällen.......
 
 
                                Ha det gott..................
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0