Kväll...........

 
 
 
                                                      God Kväll  Goa Vänner............
 
 
                                                       Ny bukett med tulpaner.....
 
 
 
 
 
 
                                        Snart är det Påsk.....om drygt en
 
                                         månad......men jag är tidigt ute.....
 
 
 
 
 
 
                                 Påskgodis till barnbarnen....det blir lite 
 
                                 köpt då och då..................
 
 
 
 
 
 
                                 Vi köpte nya tallrikar i dag.....jag är så
 
                                  trött på de gamla.................
 
 
 
 
 
 
                                        Min kvällsmat....tyckte den passade
 
                                         på den grå tallriken.......
 
 
                                         Varit hos svärmor och fikat på efter-
 
                                         middagen......men nu har Goe intagit
 
                                         tv-rummet för att kolla hockey.....Ludde
 
                                         och jag intager sängen..................
 
                                     
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0