Kväll.................

 
 
 
                                              Vad var jag sugen på i dag.............
 
 
 
 
 
 
                               Jo ......jag blev så sugen på kokt höns 
 
                               med currysås......men eftersom det är 
 
                               dåligt med höns fick det bli kyckling.....
 
                               som jag kokte med ben och skinn så 
 
                               jag fick god buljong........................
 
 
 
 
 
                            Den nytvättade mattan hänger på tork..............
 
 
 
 
 
 
                                  Goe slipar stolar och bord................
 
 
 
 
 
                                  Det var många år sedan vi oljade in
 
                                   möblerna............................
 
 
 
 
 
 
                                        Nu är det gjort och de sög in det 
 
                                        direkt så det blir att stryka dom 
 
                                         en gång till i helgen.....................
 
 
 
 
 
 
                                      Tvätt av de röda möblerna som
 
                                       ska stå på framsidan.....................
 
 
 
 
 
                                  De ska också få sig en omgång med
 
                                   färg i helgen................
 
 
                                    Nu blir det lite tv tittande innan sängen......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0