Kväll..............

 
 
 
 
          Ja det börjar skymma på och dimman 
 
           rullar in................
 
 
 
 
 
 
                                 Dagens middag......så sugen........
 
 
 
 
 
 
                              Goe kavlade upp ärmana och satte
 
                               sig ute i solen......han satt även ute
 
                               och åt middag.......men det gjorde inte jag.....
 
 
 
 
 
 
                          Det var länge sedan jag stekte salt sill ...men 
 
                          nu har jag varit sugen på det i flera dagar.......
 
 
 
 
 
 
                               Oj så gott det var.....med löksås och 
 
                               lingonsylt till.....fast jag satt inne och
 
                               avnjöt min mat.....Goe som inte äter 
 
                               sill fick revben sås och potatis........
 
 
                               Känner mig inte helt hundra....det är
 
                               ju en vecka sedan nu i helgen som 
 
                               Goe sjuknade i feber och en lätt för-
 
                                kylning......nu kanske det är min tur..........
 
                                vi får se vad det utvecklas till.....det
 
                                är inte corona virus i allafall..............
 
 
                                Nu blir det tv soffan och virkning........
 
                                möjligtvis att det blir en banan till
 
                                fredags mys.....något mera orkar jag 
 
                                 inte med......................
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0