FREDAG

 
 
 
 
                                                 God Eftermiddag.....Fredag......
 
 
                                  I går var jag på Blomsterlandet och köpte
 
                                  lite blommor som jag idag har planterat
 
                                  vid trappan.......det känns så skönt med 
 
                                  gult som lyser upp.....granriset som jag 
 
                                  även hade i mina fönsterlådor är nu borta...
 
                                  men de får stå tomma lite till.....................
 
 
 
 
 
                
                      
                                  Vi åt potatismos och ugnstekt falukorv
 
                                   häromdagen...och fick potatidmos över
 
                                   så därför stekte jag potatis"plättar"bullar
 
                                    till lunch i dag....gott med bara lingon till........
 
 
 
 
 
 
                              Goe har börjat att städa husbilen.....och 
 
                               bäddat så snart är den körklar......när han
 
                               var färdig la han sig i sin säng...och där höll
 
                               han på att somna......så nu är han bra sugen 
 
                               på en åktur............
 
                               Lille Theo mår inget bra.....han fick ju feber 
 
                                och ont i halsen i början på veckan....nu har
 
                                han börjat kräkas och är dålig....hoppas att
 
                                det vänder snart......
 
 
                                 Nu blir det middag..............
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0