FREDAG

 
 
 
 
                    Fredag..........
 
 
 
 
 
 
                   I dag har jag bakat bullar.....det blev 50 st...
 
                   så kom Erik och Jennifer och vi fikade i solen
 
                   ute på altan.....med långt avstånd från varandra....
 
 
                   De fick även ta med en bullpåse hem.....och kål-
 
'                   dolmar som jag hade i frysen......Goe skickade 
 
                    även med några hemgjorda öl.....Erik skulle fira
 
                     lite i kväll.....han har varit snusfri i en vecka ...
 
                     bra där..........👏 😀 Även svärmor fick en påse
 
                     med bullar..................
 
 
 
 
 
 
                                     De hade köpt en ramslök till mig......
 
 
 
 
 
 
                                     Skogens vitlök.......😀 
 
 
 
 
 
 
                                    De hade även köpt med dill och persilja....
 
                                     eftersom jag inte tror att det blir så mycket
 
                                     husbils åkande denna sommar så satsar 
 
                                     vi på lite trädgårdsarbete........💗
 
 
 
 
 
 
                                    Dagens middag blev pizza .......men
 
                                     den jag beställde var det så mycket
 
                                     fyllning på så 3/4 blev kvar.....men det
 
                                      tyckte Goe vart bra......jag undrar om 
 
                                      det blir bönor och bacon till frukost i
 
                                      morgon eller uppvärmd pizza..............
 
 
                                      Goe håller på att ta upp allt grus som 
 
                                       ligger utanför muren på framsidan.....
 
                                       det lär inte komma flera grusbilar i vår
 
                                       så det är skönt att bli av med det.........
 
 
                                        Nu blir det snart övervåningen och lite
 
                                        virkning .....Ha en fin kväll.........💗 😎
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0