Tisdag..........

 
 
 
 
                                           Godmorgon tisdag...........
 
 
                             Det var några dagar sedan jag skrev ett inlägg
 
                             .....men här kommer ett från de senaste dagarna....
 
                             Mina pelargoner växer så det knakar....läste just en
 
                             artikell i Land där det stod att perlagoner som står
 
                             åt norr inte blommar.....men där måste de ha fel för
 
                             mina står åt norr och så mycket blommor som jag
 
                             får varje år ser jag sällan...................
 
 
 
 
 
 
                               I söndags blev det min favoritmat....fläsk-
 
                               kotletter med god sås...............
 
 
 
 
 
 
                             En som jobbar i trädgården och en som tittar på....
 
 
 
 
 
 
                                 Det blev mycket trädgårdsarbeten i söndags.....
 
                                  klippa gräs.....klippa häck och ta bort ogräs
 
                                  mellan plattorna på framsidan....och Ludde blev
 
                                  trött så han vilade .....
 
 
 
 
 
 
 
                                       I går blev det en potatissallad med 
 
                                       vinigrätt.....hade lite överbliven potatis.....
 
 
 
 
 
 
                                             Basilikasås på egen basilika.....
 
 
 
 
 
 
                       
                                   Så rullade jag lite köttbullar .................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                    Sommarmat......
 
 
                       Idag lär det bli lite inne arbete.....och lite matlagning
 
                       kanske......det ska ju bli lite bättre väder så det kan
 
                       bli en husbil tur framåt torsdag................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0