Onsdag...........

 
 
 
                     Hej Kära vänner.....redan onsdag............
 
 
 
 
 
 
                             Körde igång vid spisen redan på morgonen.....
 
                             Rulltårta med jordgubbsgrädde....fralla flätor 
 
                             och pannkakor............................
 
 
 
 
 
 
                        Det blev inte mycket kvar av rulltårtan för 
 
                        svärmor fick sig en rejäl bit och sedan kom
 
                        magnus....Erik och Johan för att hämta båten
 
                        de skulle ut och fiska så då skickade jag med
 
                        dom också...................
 
 
 
 
 
 
                               Provsmakade en pannkaka när jag hade både
 
                               grädde och sylt...............
 
 
 
 
 
 
                               Så ställde sig Goe vid spisen ...då blev
 
                               det Chili concarne.....
 
 
 
 
 
 
                                Det blev dagens middag.....hett och gott......
 
                                 med nybakt bröd till.............
 
 
 
 
 
 
                                    Sedan råstekte jag lite potatis som vi
 
                                     ska ha med i husbilen...........
 
 
 
 
 
 
                                 Träffade på den här finingen när jag
 
                                  skulle till poolen och ta det andra 
 
                                  doppet för dagen......................
 
                                  Nu har jag bara lite disk kvar sedan rätar
 
                                   jag nog ut mig på sängen och tittar lite
 
                                   på tv:n innan John Blund dyker upp.......
 
 
                                   Ha en bra kväll....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0